Ako na reklamáciu

Čo KEĎ SA NIEČO POKAZí?

Ejha, toto som nechcela... Oblečenie nesedí? Prišiel tovar v inej farbe alebo veľkosti, než som si priala? Niekde na látke je chyba, chybička…?

Nič sa nedeje, vyplňte nám jeden z nižšie uvedených formulárov, Julka Vám napíše hneď, ako rozmotá chápadlá, a reklamáciu obratom vyrieši :)

Na vrátenie tovaru nebo výmenu (výmenu z kapacitných dôvodov nevykonávame, len ak je chybička na našej strane) máte celých 30 dní a môžete ho vrátiť celkom ZADARMO!

 

Ešte by sme Vás chceli požiadať o dve maličkosti:

  1. Zatiaľ NIKAM nič NEPOSIELAJTE, pre vybavenie reklamácie alebo možnosť kompenzácie Vás budeme kontaktovať
  2. Pokiaľ si však napriek tomu prajete reklamáciu zaslať, tak posielajte na adresu spolu s údajmi o pôvodnej objednávke (č. objednávky, Vaše meno a kontakt):

unuo.cz a unuodesign.cz - expedičný sklad

Vožická 2604 - hala IV.  areál Dvořák
390 02 Tábor
ČESKÁ REPUBLIKA

PREČO MI DORAZILA INÁ FARBA, NEŽ akú VIDÍM NA MONITORE?

Každý monitor pracuje s inou technológiou, a tak farba látky môže byť naozaj iná. Je teda nutné pozrieť sa na kalibráciu Vášho monitora, a opäť nesmúťte, keď dorazí namiesto mentolovej smaragdová, napíšte Julke a ona sa o to postará!

Kalibracia monitoru

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie